Učenci 8. in 9. razredov so se v mesecu maju urili v praktičnem delu s področja kemije in fizike. Učenci 8. razredov so spoznavali, kako kovine obarvajo plamen, samostojno so izvajali poiskuse s poglavja o kemijskih spremembah ter na koncu merili in določali pH z indikatorjem rdečega zelja in pH lističi.
S področja fizike pa so teorijo, ki so se jo učili skozi leto, preizkusili v konkretnih primerih in tako dokazovali odbojni zakon na zrcalu, si izmerili hitrost nenavadne hoje, ugotavljali povezavo med silo in raztezkom kumice, spoznali, od česa je odvisna zaviralna sila trenja, sile tudi razstavljali ter dokazali, da je tlak v tekočini odvisen od višine vode nad izbrano točko.
Učenci 9. razredov pa so spoznavali osnove titriranja, razbarvali so Coca Colo s pomočjo aktivnega oglja ter dokazovali prisotnost peptidne vezi v živilih. Naredili so tudi poskus, kjer so ugotavljali kako hitro se beljakovine lahko denaturirajo, če pridejo v stik z določenimi živili.
S področja fizike so prav tako teorijo preizkušali v praksi: merili in računali so prosti pad žogice, delo sile trenja, merili svojo moč nog, opazovali temperaturno raztezanje snovi, električni upor ter merili električno moč.
Cilj tehniškega dne je bil v tem, da učencem pokažemo, da sta kemija in fizika zanimivi in predvsem, da to kar se učimo pri pouku, ni zgolj teorija, temveč so zakonitosti življenja. Mislim, da so učenci uživali prav tako kot učiteljice.